عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 20 آذر 1394
بازدید : 546
نویسنده : فــردیـن احـمدی

تراژدیهای دنــباله دار محرومیت از خدمات درمانی دربشاگرد بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهرستان بشاگرد در اسفند۹۱ افتتاح گردید و باعث خوشحالی مردم شد.

خوشحالی که همه را یکباره غافلگیر کرد/انتظارات مردم یکباره فروکش شد
خوشحالی که همه را یکبار غافلگیر کرد،انتظارات مردم یکباره فروکش شد،بیشترین انتظارات مردم بشاگرد توسعه خدمات رفاهی درمانی بشاگرد بود که بتوانند مشکلات خود را با وجود ارتقاع بخش به شهرستان یکجا تامین کنند.

به گزارش دنیای نوین بشاگرد؛بیمارستان 32تخت خوابی بقیه الله العظم بشاگرد در اسفند ۹۱ توسط محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهوری دولت دهم افتتاح گردید و باعث خوشحالی مردم این شهرستان شد.این بیمارستان با گذشت سه سال از تاسیس خود هنوز نتوانسته است به بیمارستای ایده الی برای خدمات رسانی مطلوب به مردم این منطقه باشد،مردم بشاگرد با تاسیس و راه اندازی این بیمارستان توقع داشته اند که دیگر برای درمان های همچون زنان و زایمان که مشکلات عمده این شهرستان بود دیگر نیازی به مراجعه به شهرهای همجوار ازقبیل کرمان،میناب،و مرکزاستان بندرعباس نباشد.
کمبود امکانات پزشکی و خدمات رفاهی و درمان بشاگرد  این روزها نارضایتی های مردم را یکی پس از دیگری نمایان می سازد ،

از نبود راه مناسب جاده ای تا نبود مراکز درمانی خوب در بشاگرد; بشاگرد چندین سال است که از بخش به شهرستان ارتقاع یافته است ولی هنوز فقر در بشاگرد بیداد می کند و مسئولان نتوانسته اند رضایت مردم از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی جلب کنند و مردم هر روز ناراضی تر هستند.


مراجعین بیمارستان بشاگرد می گویند؛ با مراجعه به داروخانه بیمارستان هیچ کس در محل حضور نداشت که بعد از نیم ساعت حضور در جلو داروخانه متوجه شدیم که برای نهار خوردن در داروخانه را بسته اند.
شهرستان بشاگرد در طول سال‌های گذشته به دلیل توجه کافی از سوی مسئولان شهرستانی و استانی و کشوری از ماراتن خدمات درمانی بازمانده تا نتواند رنگ پیشرفت را به‌درستی در خود ببیند.مردم بشاگرد گمان داشتند که با اضافه  شدن در تقسیمات کشوری و ارتقاع به شهرستان، رنگ محرومیت از منطقه آن‌ها را رها خواهد کرد اما آنچه پیداست این است که محرومیت نه‌تنها از دوش های بشاگرد و مردمش برداشته نشده بلکه با توجه به نادیده گرفتن و نبود امکانات مناسب این محرومیت تشدید هم شده است.
ایجاد و ساخت بیمارستان مسکنی برای بیماران و مراجعین نشد،بلکه هزینه های دوچندانی مالی را متحمل مردم بشاگرد کرده است.
اهمیت ندادن به وقت بیمار ونبود دکتر متخصص زنان و زایمان که یکی از مشکلات اساسی و عمومی مردم شهرستان بشاگرد است و مشکالات اصلی این بیمارستان.


شهرستان بشاگرد یکی از شهرستان‌های استان هرمزگان واقع در ایران است. شهرستان بشاگرد در سال ۱۳۸۷ تاسیس شده است. مرکز این شهرستان، شهر سردشت است. محدوده بشاگرد پیشتر بخشی از شهرستان جاسک در استان هرمزگان ایران بود؛ که در سال ۱۳۸۷ به شهرستان ارتقاء یافت.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 919
بازدید دیروز : 1076
بازدید هفته : 2486
بازدید ماه : 2430
بازدید کل : 127563
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com